ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Ännu en kick---->

Publicerad 2013-05-19 19:13:28 i

Om 2 veckor avslutas min samarbete med min coach och vid ett samtal med honom idag så kom vi fram till att om jag kör så att det riktigt ryker så kan jag kanske klara min drömvikt. Det e 4,2 kilo på två veckor.
Han gjorde ett specialarschema till mig så att jag ska kunna lyckas eller iallafall komma så nära mål som möjligt och givetvis är inte jag sen att prova ;)
Så nu blir det 100 procent fokus på vackra siffrorna 55 <3 också får vi se hur nära jag kommer eller om jag faktiskt lyckas.
Finns ingen smärta, finns ingen smärta, finns ingen smärta, mat e bara energi för att orka, mat e bara energi för att orka.....
Boom f*n vad jag ska kämpa!!!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-05-19 19:44:09

Kör hårt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela