ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

May. 19, 2013

Publicerad 2013-05-19 00:27:03 i

Haft en underbar dag med nära och kära och firat vår lilla 3-åring och min gamla gubbe. Grillat och godistårta stod på menyn och själv käkade jag enligt min diet. Imorgon är det dax för vägning igen och det är samma nervösa känsla i kroppen som för 2 veckor sedan. En fett minus nu tack!!!

Min kropp feteprotesterar mot all träning och rygg, axlar och andningen strejkar. Kul, verkligen skitkul :(
Hat iallafall bestämt mig för en sak och det är att jag ska lära mig yoga. Har en gammal bekant som lägger upp grymma bilder med poser på Instagram och jag blir så sugen.
Har själv sagt att innan jul så vill jag kunna gå ner i spagat så nu blir det att mjuka och töja ut min stela kropp.
Så jäkla kul med nya utmaningar i livet.

Börja med att stretcha ut kroppen lite, imorgon börjar jag :)
(Matchar snyggt med tightsen och mattan va ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela