ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Min mors dag

Publicerad 2013-05-26 23:00:39 i

Idag har det varit rekordmånga på bloggen, kul men lite läskigt när jag inte vet vilka ni;)

Mors dag firades med en tur på Familia med lilla tjejen. Har en dotter som älskar gå i affärer lika mycket som jag :)
Handlade en jättefin topp och sen blev det bara fönstershopping. Billigast så hihi.
Tog en långpromenad och den friska ljumna luften kändes bra i luftrören.
Därefter svirade vi om och körde till min mormor <3

En lugn och fin dag med andra ord.

Inte för att låta skrytsam men just nu är mitt liv jäkligt bra! Jag älskar det och känner mig riktigt lycklig <3

En favorit i repris..men detta är lycka i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela