ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Stor dag imorgon

Publicerad 2013-05-12 22:15:22 i

Imorgon fyller min/vår stora lilla prinsessa 3 år <3
Tänk för 3 år sedan gick jag och la mig med värsta magen, en kroppshydda på 100+ och trodde att dagen därpå skulle bli "lugn". Jag trodde att jag skulle vara mamma till en liten Tyra och gå med jättemage några veckor till och behöva promenera, putsa fönster osv för att få igång förlossningen. Men nope, imorgon för tre år sedan fick jag den stora äran att bli mamma till ännu en prinsessa, världens mest envisa, viljestarka, underbaraste och bästaste Tilea.

Paketen ligger och väntar och jag har gjort ett kort till henne. Sen Tileas stora önskemål var att få ha chokladbollar på sitt kalas så klart hon ska få chokladbollar och festa på imorgon, man fyller bara 3 en gång i livet :-)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-05-12 23:04:47

Lilltjejen blir stor!

Megastort grattis till min polare Tilea!! <3

Postat av: angelica

Publicerad 2013-05-12 23:28:31

Ett jättegrattis till Tilea från Begovicarna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela