ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Veckans första dag

Publicerad 2013-05-27 06:15:31 i

Förkylningen har inte helt lämnat kroppen så idag blir det en hemmadag. Plugg står väl ändå på listan då det inte är långt kvar nu. Prov på torsdag och en del kurser kvar att slutföra, SEN ska jag njuta :-P
Min belöning ligger på sängbordet och väntar fortfarande, ihhh längtar som en tok efter att få sätta tänderna i dom.
Sen ska det bli en befrielse att få känna frihet på fritiden igen.
Tror dock inte att det är sista gången jag pluggar, känner inte mig riktigt färdig men detta är planer lååång fram i mitt liv så saker och ting kan ändras.

Säger tjingeling, önskar er en bra start på veckan.
Over and out.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela