ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Gott nytt år

Publicerad 2011-12-31 18:54:51 i Allmänt,

Maken fick maginfluensa inatt så det blir ett nyårsfirande här hemma istället för familjen Persson.
Deppade lite över det innan men har insett att det viktigaste är att man är med sina älskade<3
Det blev köpmat från Max med tutor, serpentiner på bordet, tända ljus och glittersugrör.
Festkläderna är på och det är tända ljus överallt:)
Så frågan är egentligen, kan en Nyår bli mycket bättre<3
Önskar er alla en lika underbar kväll som jag har!!!

Jag lever:)

Publicerad 2011-12-20 20:40:04 i Allmänt,

För en timme sen kom jag hem från ett spinningpass:) najs!!!
Det är så härligt att röra på sig, kan inte förstå hur jag avskydde allt vad träning hette innan.
Nu återstår bara att se om jag kan röra mig imorgon ;)

Tröttttt

Publicerad 2011-12-20 05:25:40 i Allmänt,

Känner mig trött som jag vet inte vad.....men det är bara att krypa ur sängen och börja dagen...,nedräkning nu, baaaaara 4 dagar på jobb sen har vi lite jullov.

Busunge

Publicerad 2011-12-16 21:10:03 i Allmänt,

Kolla vad min älskade busunge gjorde idag.
Ville nog vara lika fin som pappa som har en massa kladd på armen:)

lite skillnad

Publicerad 2011-12-16 17:12:29 i Allmänt,

Här kommer lite bilder på hur min kropp börjar förändras:)
Första bilden är tagen 13 oktober när jag skrev in mig på viktväktarna


Andra bilden är tagen 2 december


Och tredje bilden är tagen idag


Så det börjar sakta men säkert synas:)

bläää

Publicerad 2011-12-15 17:56:24 i Allmänt,

Åhh min mage är inte helt okej idag. Har liksom bara ont, typ kramper och känner mig risig i hela kroppen. Var 1 timme på jobbet sen åkte jag hem och däckade i soffan, kändes som ett tåg kört över mig:( Nu känner jag mig bättre men är ändå sådär allmänt bläää. så ikväll blir det ingen träning:( Hade ju sett fram emot min nya utmaning till mig själv.

Lucia

Publicerad 2011-12-13 23:09:03 i Allmänt,

Idag har jag och mina små älsklingar varit lediga...naajs har det varit.
Dom gör mig så lycklig!!!
Vi har hunnit med luciafirande x 3, hemmamys, tandläkarbesök för båda barnen och en massa annat smått och gott. Imorgon är det back to work :(

3 år går snabbt

Publicerad 2011-12-05 21:05:38 i Allmänt,

Vet ni om att det är ett rejält träningspass att åka och julhandla med 2 kiddos plus att därefter köra och handla på Ikea.
Dahhh jag har huvudvärk och är helt slut.
Men nu är toan så fin den kan bli just nu och 95% av alla julklappar fixade. Tyras födelsedagspresenter är också fixade.
kan inte fatta att på söndag är det 3 år sen stora prinsessan kom till oss.
http://sofiesofie.blogg.se/2008/december/det-borjade-ju-bra.html#comment
Här är en länk till inlägget med min förlossningsberättelse i min gamla blogg. Åhhh blir helt bebissjuk igen när jag läser det.




Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela