ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

BB

Publicerad 2012-03-29 22:18:36 i Allmänt,

Bestämde mig igår för att sluta kolla på skiten men ändå sitter man här :~S

Spring

Publicerad 2012-03-29 16:05:17 i Allmänt,

Härliga vårväder snälla var här för att stanna:)
Kiddsen leker fint i sin lilla sandlådan och själv njuter jag av solen:)

Stök och bök

Publicerad 2012-03-28 19:47:24 i Allmänt,

Min lilla sessa har kommit in i någon tråkig fas och vill INTE nanna själv längre. Har försökt nu ett tag att natta henne hos mig men det tar längre och längre tid för varje kväll :S så nu får vi hur vi ska lösa detta.
Några förslag??

Vår

Publicerad 2012-03-27 21:43:57 i Allmänt,

Äntligen börjar det bli vår:)
Barnen har fått välja sina dagisdojjor själv och resultatet blev rosa till Tilea och glitter till Tyra.

Läskigt!!!

Publicerad 2012-03-26 20:59:30 i Allmänt,

Innan ikväll när jag var ute och gick stod dessa skorna fint vid vägkanten en bit från denna "lilla"damm eller vad det nu kallas mitt i kohagen.
Skitläskigt!!!
Jag kollade runt efter någon men såg ingen. Hoppas verkligen bara det är något sjukt skämt.

På promenad

Publicerad 2012-03-26 20:48:24 i Allmänt,

Idag har vi varit på barnens dagis och påskpysslat.
Glömmer man bilnycklarna i bilen så blir det till att promenixa...tackar tackar för sunshine:)

Nu jäklar

Publicerad 2012-03-22 22:06:10 i Allmänt,

Jag har bestämt mig för att ta min viktresa ännu längre:) innan har jag bara velat bli smal, väga lite men nu har jag bestämt mig för att se hur jag klarar att skaffa mig en vältränad kropp.
Fast jag har gått ner såhär mycket så är jag mjuk och sladdrig i kroppen:(
INTE vackert kan jag säga!!!!
Nä nu skiter jag i vikten och satsar på muskler:).....bort med gäddhäng och kärlekshandtag!!

Utmaning

Publicerad 2012-03-21 22:17:51 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad att skriva 5 saker om mig själv som ni kanske inte visste

-jag drömmer om att bli en stor bloggare och få till det sådär fint som många av de bloggar som jag läser dagligen

- jag skulle vilja vara en person som är sådär wow så att alla bara vill bli min vän

- jag är lite av en samlare och har ett behov av att ha många saker

- jag har ett fruktansvärt behov av att bli bekräftad

- jag är en jäkel på att bränna pengar på absolut onödiga saker:)

Influensa

Publicerad 2012-03-06 11:38:20 i Allmänt,

Tilea var superdålig hela förra veckan och fram tills igår, i helgen blev jag och D också dåliga så den enda som varit pigg var Tyra. Trodde hon skulle klara sig men icke:(
Snäääälla låt oss vara friska tills vi drar på semester!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela