ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Otroligt

Publicerad 2012-07-30 00:20:59 i

Att här fortfarande är så många som är här inne dagligen och kollar. Ytterst sällan kommentarer men statistiken visar att det faktiskt hälsas på hos Perssons fast uppdateringen är dålig.

-12,1 kilo

Publicerad 2012-07-23 21:57:53 i

Fotocollage 1 från november 2011 Fotocollage 2 från 23/7 2012 Viktskillnad -12,1 kg

Mörkt

Publicerad 2012-07-11 21:27:57 i Allmänt,

Just nu fixar jag inte alla känslor, tankar och all annan skit i mitt huvud. Är ruggigt låg och ojämn i mitt humör och vet inte alls hur jag ska hantera det. Märker att folk runt omkring mig tycker att jag är tråkig och drar sig undan men jag vet ärligt talat inte hur jag ska kontrollera mig själv.
Skulle kunna tänka mig att gå i ide ett tag eller bara bete mig som ett barn och gråta, skrika och slåss.
AAAaaaaaahhhhhh!!!
 

Looonly

Publicerad 2012-07-10 11:49:33 i

Har lunch på jobb och väljer faktiskt att äta i min ensamhet. Denna veckan kör jag STRIKT lchf och pallar inte höra kommentarer om vad jag äter och mängden. Huvudsaken är väl att jag blir mätt och mår bra. Sen eftersom vikten stannat så måste jag ju göra något drastiskt för att få igång minskningen igen. Så nu "gillas" ägg i mängder. Kombinerar Shape up appen och lchf för att begränsa mitt kaloriintag. Önska mig lycka till!!

Plankan

Publicerad 2012-07-09 22:23:59 i

Woop Woop jag klarar nu plankan 3 x 1 minut:-) inte illa för att vara Sofie Persson.

Så hemskt :*(

Publicerad 2012-07-04 07:46:05 i Allmänt,

Mitt förra inlägg var kanske lite luddigt och deppigt men jag var tvungen och skriva av mig men kunde inte skriva för mycket då många inblandade inte blivit informerade och jag inte kände att någon förtjänar att få ett dåliigt besked via min blogg.
Men nu när typ alla vet så kan jag skriva av mig på riktigt.

I söndags förlorade vi en fin vän. En av min mans bästa vänner somnade på natten men vaknade aldrig på morgonen :*(
En man på 35 år som bara försvinner sådär.
Tårarna rinner bara jag skriver om det för det är verkligen så hemskt.
Han var typ världens snällaste, alltid glad, rolig och alltid sig själv. Han var unik...ja han var bara Mattias Björkman liksom.
Saknaden och sorgen är stor och jag tror aldrig att någon av oss kommer att acceptera det som hänt.
Förstår ingen mening varför en ung, fin människa ska försvinna.
Vila i frid Björkman, vi saknar dig!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela