ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Kom ihåg

Publicerad 2013-06-25 13:21:41 i Allmänt,

Ska försöka minnas detta på semestern så att kroppen inte får för mycket gott.
Just nu bryr jag inte mig egentligen så mycket utan njuter av ledigheten med familjen. Försöker träna varje dag annars e kroppen just nu inte direkt i fokus.

Sommarläsning

Publicerad 2013-06-24 12:59:32 i Allmänt,

Tänkte kolla och se om denna är något att ha, måste ju finnas någon anledning till att den blev så känd för några år sedan ;-)

I'm back

Publicerad 2013-06-23 16:20:37 i Allmänt,

Jag har varit lite frånvarande denna veckan för jag har gästspelat på jobb så energin har varit i botten,.men nu är det semester och efter bara 1 1/2 timme så njuter jag redan och ser fram emot att spendera tid med mina älsklingar <3

Ikväll tänkte jag hinna med ett träningspass och låta kroppen få röra på sig lite.

Lite borta

Publicerad 2013-06-17 20:36:53 i Allmänt,

Utpumpad på energi igen men det har ni kanske märkt ;-)
En veckas jobb och sen har vi semester :-) och då ska jag ladda energi för fullt.
Med vikten går det inte bra för jag e så fysiskt trött att jag knappt orkar lyfta armarna. Jag e en trasdocka helt enkelt :)

Kärlek

Publicerad 2013-06-10 20:54:48 i

Ni vet dom där stora dagarna som man minns med ett leende på läpparna och som finns i hjärtat för resten av ens liv, en sån dag hade jag i helgen.
Mamma och jag hade bokat en mamma-dotterdag med shopping och spa och sen skulle vi bara umgås, slappa och grilla här hemma på kvällen. Men tji fick jag för så fort jag lämnade Bjuv så lämnade Daniel barnen hos Emma och ordnade en överraskningsfest som han, mamma och Uffe planerat sen 1 1/2 månad tillbaka. Vilken underbar dag säger jag bara <3
Vilken energi jag fick!!!
Känner mig så lyckligt lottad <3

Behöver energi

Publicerad 2013-06-06 16:39:26 i

Jag känner mig helt tömt på krafter så jag tar helg nu och återkommer till bloggvärlden på måndag.
Trevlig helg och ha en bra 6 juni

Pepp till mig själv

Publicerad 2013-06-04 18:50:23 i

Idag står ben/rump-träning på schemat eller armar/axlar/bröst...har beslutsångest och egentligen noll energi. Men har väl inte så mycket val med tanke på att jag åt lite kolhydrater precis. Eller kanske en rejäl pw-runda.
Va f*n Sofie upp med rumpan ur soffan nu och sätt fart!! Man får ingen grann kropp genom att slöa.

Att ha vilja

Publicerad 2013-06-03 16:16:09 i

Just nu vill jag ha tillräckligt med energi för att ro allt i mål. *spark i rumpan*
Min kropp och min själ är trött och jag är så nära mållinjen för alla mina projekt som är igång nu.
Snart får jag lön för mödan, men just nu orkar jag väldigt lite och kämpar på sista ångan. Dock fortfarande med ett leende på läpparna :)

:)

Publicerad 2013-06-03 06:42:18 i

Förresten jag glömde ju visa vad vår hemlis var.
Igår köpte vi en ny bil, hämtas på onsdag.

Måndag

Publicerad 2013-06-03 05:49:02 i

Ställde klockan supertidigt och körde första styrkepasset på länge. Mage/rygg stod på schemat och det kändes att kroppen behövde det. Första passet mot musklerna är gjort.
Har skaffat en liten bok där allt skrivs ner så jag kan följa upp mina förbättringar.
Nu hem och käka en proteinrik frukost så musklerna får sitt.
Tjingeling for now

Slutresultatet

Publicerad 2013-06-02 10:52:02 i

Nu fortsätter resa till min drömkropp, än är jag inte klar. Jag kan inte bara sluta utan måste fortsätta kämpa och en dag är den min, den där kroppen jag skulle kunna dö för :-P
Nu är jag iallafall 10,2 kg lättare så en bit på vägen...

Jun. 01, 2013

Publicerad 2013-06-01 19:52:02 i

Imorgon kanske det händer mer kuligheter (mitt nya ord hihi)hos Perssons, jag och Daniel kör vårt vanliga race och har alltid nått på gång. Mer kan jag inte berätta, ni får se när det sker :-P en hemlis!

Inatt har jag knappt sovit då liten sessa har haft ont i örat. Och lagom tills vi slumrade till imorse så vaknade stora sessan och dagen var igång. Jaja sova är överskattat;)
Dagen har spenderats i stugan hos svärisarna, mys att sitta ute under tak när det regnar, Tyra springer i trosor ute i regnet och det grillas korv och luktar mumma.
Underbart, underbart, underbart!!


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela