ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Nu ska ni få höra

Publicerad 2011-06-12 23:01:55 i Allmänt,

Som jag tidigare nämnt så är jag en buzzador. Och denna gången har jag haft förmånen att få prova på
Non-Sticks systerserie Supreme Steel men funktionen är densamma med dubbla värmeresistenta handtag på lock och kärl. Handtagen fixerar locket så att du inte behöver hålla i locket utan endast handtagen för att slå av kokvatten. Smidigt eller hur?
Efter att ha använt dessa produkter kan jag helt ärligt säga att jag är förälskad!!
Dom är snygga, lätta och praktiska att använda. De är även lätta att rengöra.
Så min tanke är att jag ska ta mig råd och köpa de andra produkterna i serien också så att jag har fler storlekar att välja på.
Givetvis så vill ju inte datorn sammarbeta med mig och lädda upp mina bilder men om ni är mer nyfikna så kan ni klicka på länken. http://www.youtube.com/watch?v=GVPWEgXc2FY&feature=player_embedded

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela