ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

*Andas*

Publicerad 2010-04-20 15:39:12 i Allmänt,

Shit att förvärkar kan göra så här ont....helt plötsligt så minns jag varför jag sa ALDRIG några fler barn när jag fött Tyra. Och då hade jag ändå min belöning i famnen, nu vet man ju inte hur länge till man ska våndas så här.
Så nä som jag sagt innan så inga fler barn efter denna lilla parveln som stökar och bökar runt i min mage. Den är sjukt mycket välkommen ut till la familia nu för vet inte hur jag kanske ska orka 5½ vecka till. Och magen e ju redan gigantisk så hur ska jag kunna bli större?? Nä du Ragnar nu vräker jag dig snart så att vi kan mysa här på utsidan istället för att leka *sparka-allt-vad-du-kan-på-mammas-revben* & * borra-huvudet-ner-ner-ner-så-att-mamma-knappt-får-luft-av-smärta*.
Kan ju säga att det är en himla tur att jag har världens goaste dotter som är så fin och go när hon märker att mamma har ont och hjälper till massor här hemma. Idag har hon hjälpt mig att tvätta, plocka upp saker från golvet och sortera skräp ifrån flyttlådorna som bara står och väntar och skriker efter att bli uppackade.
Så världen håll tummarna för att denna fru Perrson slipper gå med magen i vädret så  sjukt länge till och definitivt att jag slipper gå över.
Inte mycket positiv anda i detta inlägget men det får ni ta;)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-21 11:49:54

Men snart är ju Ragnar här Sofie :)

Jag har redan gjort en plan. När mitt bf är så ska jag åka till förlossningen och vägra gå innan dom har satt igång mig. Tydligen så får dom inte neka en igångssättning from bf datumet. Min granne gjorde så och hon blev igångsatt. Så det är ju värt ett försök :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela