ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

1 år!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2010-08-22 03:36:19 i Allmänt,

Mitt i natten och här ligger jag och har helt glömt bort att jag är småbarnsförälder:)
Men nu idag 22 augusti ja idag är det 1 år sedan jag och Daniel satte varsin ring på fingret och lovade varandra evig kärlek<3
Så hur har då detta året gått??...jo tackar som frågar och det tänker jag berätta för er.
Vi har haft ett händelsefyllt år.
*Bott hos mina föräldrar
*Flyttat in i slottet
*Tyra har växt och utvecklats till en liten bestämd dam med massor av skinn på näsan och en helt underbar charmerande personlighet som får de flesta att smälta
*Varit gravid och fött ännu en helt underbar dotter. Tilea förgyller vårt liv precis som sin syster.

Visst har inte alla dagar varit så lätta och kanske så kärleksfulla som man önskat men vi kämpar som sagt på
and nothing else matters:)

Ligger just nu och lyssnar på denna underbara låt med Metallica och tänker på vår stora dag för ett år sedan då vi gick hand i hand ner för grusgången till Heagårdens underbara trädgård. Jeppe spelade just dessa toner på el-gitarr och jag får fortfarande tårar i ögonen när jag tänker tillbaka på det. Helt underbart spelade han för oss och jag ångrade inte en sekund att vi valt att gå fram till vigselförättaren till just denna låt. ÄLSKAR DEN!!!!

Alla våra nära och kära var där för att dela denna stora händelse i vårt liv och vår dag blev helt oförglömlig.
ALDRIG har jag fått så många komplimanger.

Festen blev precis så perfekt som vi bara hade hoppats på.
Nä nu ska jag krypa intill min make och sova några timmar innan vi ska fortsätta fira vår första bröllopsdag.
Frukost på café, tropikariet, gymbesök, god middag hemma och sen krypa upp i soffan med våra flickor och kolla på filmer tillsammans.

Livet är underbart!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela