ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Varför liksom????

Publicerad 2010-08-11 10:35:23 i Allmänt,

Jag fattar inte varför det alltid ska regna när jag har varit duktig och tvättat och hängt ut tvätt. Säger bara dahhh för så himla kul är det inte att tvätta. När det blir nog att swinga lite på höfterna för vädergudarna och hoppas på några solstrålar;)
Fast jag kan säga att förutpm tvätten så gillar jag lite att det är lite höstväder. Jag gillar hösten plus att då kan jag med rent samvete vara inne lite idag för mion energinivå är så långt ner som det bara kan komma. Nästa gång jag är på Maxi ska jag f*n köpa blutsaft för jag är som en vandrande zoombie och det är inte en sån mamma jag vill vara. Fast jag tar mig i kragen och busar på med min stora loppa för inte ska hon behöva lida för att mammsen är trött. Och Tilea är med så mycket nu så givetvis ska hon också lekas med.
Igår var vi faktiskt duktiga och bakade hemgjorda skorpor...mums säger hela familjen Persson. Tyra älskar att få hjälpa till så att få baka med mamma var toppen och sen att få äta sina egna skorpor var hur mys som helst. 
Och sen var vi ute i trädgården och busade, gungade och hoppade studsmatta. Allt detta resulterade i att Tyra somnade en stund på eftermiddagen vilket aldrig händer annars så det blev lite svårt att somna på kvällen. Men att få sitta uppe lite längre och mysa hos mamma och pappa framför tv:n var inte helt fel. 

Sen idag tog vi lite sovmorgon. Vi har busat lite och nu vilar barnen. Efter vilan tänkte jag slänga ihop lite lunch och sen ska jag slänga ihop en trolldeg som vi ska leka med. Så det blir bara en hemmamysdag för oss idag och jag gör allt för att återhämta krafterna som försvunnit någonstanns på vägen.
Tjing Tjing


 







Här ser ni mina små loppor som förgyller mitt liv<3


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-08-11 15:30:10

Förstår att dom förgyller ditt liv, dom är jättefina dina barn Sofie! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela