ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Snart!!!!!

Publicerad 2010-02-17 11:16:42 i Allmänt,

Om 23 timmar är vi på möte och skriver på papper och betalar det sista för huset:-)
Sen är det vårt vårt vårt och jag längtar massor.


Jag vet bilden är suddig men det är ett foto som jag tagit på katalogen som nu är väldigt söndertittad:-)
Men från och med imorgon får ni livebilder. Och sen kommer det foto när renoveringen är klar också.

Igår var vi på Bauhaus och handlade färg till Tyras och bebbens rum. Tyras rum ska ju givetvis vara rosa...färgen är helt underbar enligt mig och liknar jordgubbsglass :P
Och bebbens rum ska vara vitt med en svart fondvägg. Detta kommer bara vara tillfälligt tills vi vet vilket kön det blir och vi har kommit i ordning i familjelivet och har ork att göra ett riktigt pojk eller flickrum till den. Men jag vill i alla fall att där ska vara klart och ett ordentligt rum när vi kommer hem från bb. Sen tänker jag ha lillen där inne och sova om dagarna och sen får den sova i vaggan i vårt rum på nätterna.
Jag tror nämligen att Tyra kommer vara supernyfiken på sitt syskon och springa och kolla på den massor när den sover och om jag då har den i vaggan så är jag rädd att hon hänger på den så att den ramlar omkull så att dom båda två skadar sig. Mina små hjärtan<3
Nä får allt se till att ordna det praktiskt för oss allihop. Sen har jag nog kommit in i boa-perioden så nu ska det fixas och donas.
Är det någon som vet hur man får typ vanliga lerkrukor att se gamla ut? Har sett det någonstans men kan inte hitta det igen. Råd mottages gärna:-)

Kommentarer

Postat av: kusin vitamin

Publicerad 2010-02-17 23:21:24

Tror du menar krackelering eller patinering, det e bara att googla. Lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela