ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Sömnbrist & tjuvstart

Publicerad 2010-02-12 09:24:07 i Allmänt,

Inatt har vi inte sovit mycket. Tyra tyckte att klockan 2 på natten är en perfekt tid att vakna och vara på ett strålande humör. För vilken mamma kan skälla på mig när jag ger henne världens sötaste leende och massor med pussar??, inte denna mamman i alla fall. Så vi var vakna tills klockan var lite över 5 och sen steg vi upp halv 8 så vi får väl se hur mycket gnäll denna dagen har att erbjuda. 
Vi har massor att göra idag för ikväll ska familjen Persson tjuvfira Alla Hjärtans Dag med en mumsig 3-rätters
Det blir 

* Toast skagen a la Persson i hjärteformat
* Fläskfilégryta med pressad potatis och grönsallad
* Petit-choux fylld med en liten surprise

Sen har jag och Tyra fixat varsin present till Daniel så vi ska bara ha det mys här hemma. 
Åhh jag älskar att fixa sånt här. Kan hitta alla anledningar att fira :-)
Så jag har lagt Tyra nu för att vila en stund (vilket kan vara välbehövligt) sen ska vi köra och fixa lite ärenden och handla allt som kan behövas till ikväll. Kanske fixa någon bra film också...ja vi får se.

Så denna trötta person önskar er en bra helg och en kärleksfull Alla Hjärtans Dag.





Här har ni en tjuvtitt på mini-Persson i magen som nu är beräknad om 91 dagar och sparkar mer än någonsin:)

Kommentarer

Postat av: CiliaH

Publicerad 2010-02-12 10:14:10

Åh vilken söt liten mini-Persson! Ha ett mysigt tjuvfirande :D



KRAM

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-12 11:07:13

Jag är säker på att det är en liten pojke där inne :-)



Ha en mysig helg! Kram

Postat av: kusin mitamin

Publicerad 2010-02-13 01:24:57

Haha det där en Bengtsson (Persson) pojke! som ligger där o väntar på att få komma ut o busa med sina nesskusiner eller vad det e nu.Till o med jeppe backa till o sa vad lik han e Sofie o Tyra!! :)Längtar:) :) :) men nu e dey MYS med mannen som jag älskar love love hihi kram

Postat av: sicka

Publicerad 2010-02-13 11:11:04

Sicken myshelg :)

Härligt att se den lille, man ser likheter med Tyra allaredan! Jag tror oxå att det är en liten buspajk ;)

Kram på er, saknar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela