ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Rastlös tror jag...

Publicerad 2010-02-03 10:40:57 i Allmänt,

Nedräkning på traderaauktion igen. Har hittat lite saker till barnens rum som jag skulle vilja ha så om 2 timmar vet jag på den ena och om 9 timmar så får jag svar på den andra.
Tror jag är för rastlös om dagarna och sitter alldeles för mycket vid datorn när Tyra sover för det blir mycket onlineshopping. Längtar tills jag börjar orka göra saker igen. Har försökt ta järntabletter men fixar inte alls dom så vet inte riktigt vad jag ska göra. Många säger att blutsaft ska hjälpa lite ialla fall så kanske man skulle investera i en flaska med det.
Men saknar faktiskt att träffa de andra mammorna. Hör ni det tjejer, vi saknar er och det går alldeles för länge mellan träffarna. Innan var vi flitiga med att träffas oftare men nu går det LÄNGE mellan gångerna. Så fort vi fått huset och fått allt i ordning ska jag fixa en fikaträff men som det är nu så är det lite svårt med tanke på att vi bor hemma hos mina föräldrar och det blir ju lite mer kaos med 4 vuxna och 1 liten. Fast får säga att det gått förvånansvärt bra ändå.
Vi hjälper till en del med att fixa i ordning här och både jag och Daniel är ju så pyssliga så vi trivs med det. Pågående projekt för männen är just nu gästtoaletten. Daniel har precis kaklat där och själv har jag lagt mosaik på en liten inbyggd hylla i hallen.

Oj shit va lille Ragnar sparkar på i magen nu. Det e så mys måste jag säga, älskar att känna sparkarna!!
Så kanske skulle lägga mig och slappa lite och njuta av my kicking baby medans min ögonsten vilar.
Sen ska vi nog slå oss ut i snön och köra till Maxi och handla.



Den här jättemagen drar jag runt med på dagarna. Denna bilden är från vecka 25+1 så större lär den bli :-)

Kommentarer

Postat av: CiliaH

Publicerad 2010-02-03 12:05:20

Du får komma hit precis när du vill! Har kanelbullar i frysen :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela