ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

HOt Hot HOT

Publicerad 2010-07-10 23:36:05 i Allmänt,

Jäklar vilket sommarväder det varit den senaste tiden. Helt underbart men skittråkigt att mannen min jobbar igen. Känner ju inte direkt för att åka till stranden eller bassänger själv med mina tjejer. Lite läskigt så nä det vågar jag inte.
Så idag skulle vi då passa på att bada eftersom Daniel jobbar imorgon också. Vi packade väskan, gjorde oss i ordning och satte barnen i bilen. Ner till Råå bassänger och bestämde lika snabbt att åka någon annanstanns eftersom där var SJUKT mycket bilar. Nästa ställe vi åkte till var Härslövs bassänger och när vi kom fram så visade det sig att dom tog INTE kort så det var bara att åka vidare igen. Vi valde att åka och låna kontanter av Uffe men kom då på snilleblixten att mamma och Uffe har ju precis satt en stor pool i trädgården. Vi blinkade fint och fråga om vi fick bada hos dom istället och självklart fick vi det. I det svala vattnet och bada bort allt det varma från kroppen, helt underbart fantastiskt var det.
Efter det så åkte vi en kort sväng till Maxi för att handla inför kvällens grillning. Detta var premiär för oss att grilla själva.
Det blev hemmagjorda hamburgare och nypotatis i folie med färska örter...smakade mums.
Sen blev det bara slappande på soffan. Nu nannar resten av familjen och här sitter jag och hittar inget på tv att kolla på. Istället har jag börjat planera lite mer inför Tilea dop. Maten tror jag att jag har koll på och jag har hittat en dikt som jag skulle vilja läsa för henne i kyrkan men vet inte om jag vågar och sen ska jag försöka hitta ett bar tårtrecept och vilka psalmer vi ska ha. Har även hittat vad jag vill ha på tjejerna på dopfesten, och det måste jag sy själv så lika bra att vara ute i god tid så att jag slipper stressa som jag gjorde till Tyras dop. Vill inte att mjölken ska sina denna gången. Önskar att amma i minst 6 månader.
Nä nu har nog John Blund varit här en sväng för shit va ögonlocken blev tunga.
Imorgon blir det poolparty så då gäller det att vara utvilad.
God kväll från mig



Här är mina fina tjejer i HD <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela