ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Lugnt

Publicerad 2010-07-26 12:20:20 i Allmänt,

är det just nu hemma hos oss.
Båda barnen sover gott och jag bara slappar fast än jag har en massa som jag borde göra.
Men men som sagt så tror jag ingen tar mina uppgifter ifrån mig utan dom är kvar även om 10 minuter.
Idag var vi uppe tidigt och när klockan var 10,10 så hade jag redan hunnit äta frukost och fixa till barnen, gå en promenad på 60 minuter och tvätta båda bilen och soptunnan. Snacka om att vara flitig;)

Vad dagen har att bjuda på efter att barnen vaknar vet jag fortfarnde inte riktigt säkert.
Funderar på att åka in på Fredriksdal och kolla på djuren och därefter köra och köpa en dopklänning till Tilea.
Vi måste även inom Maxi och handla fika tills imorgon för då bär det av med mamma, Uffe, Fia, Mattias, och alla barnen till Tosselilla. Så håll tummar och tår för oss att det blir fint väder så vi kan bada och busa massor. Tror Tyra kommer älska det och Tilea sover nästan alltid gott i vagnen så det kommer inte bli några som helst problem:-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela