ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Men det e ju fortfarande torsdag:)

Publicerad 2010-07-01 16:01:27 i Allmänt,

Båda barnen vilar inför kvällens utflykt, pannkakorna är stekta och provsmakade;) och moster C har varit här på fika. Fick jättefina kläder till Tilea som snabbt ska i tvätten så att vi kan börja använda dom.
Så nu sitter jag och bara slappar och helt härligt är det. Är faktiskt riktigt trött idag och det har jag verkligen inte tid att vara.
Skulle behövt sätta mig en stund på min motionscykel så fettokilona kan försvinna långt bort från min kropp. Vill inte ha dom längre och bara längtar tills jag nått min drömvikt. Men det finns ljus i tunneln. Idag när jag vägde mig så har jag gått ner 19,6 kilo sen Tilea föddes....me like:-)
Så det är bara till att fortsätta viktresan så nån gång ska väl mina älskade drömsiffror blinka charmigt mot mig från vågen.
Nä vet ni cyklingen får vänta tills jag kommer hem ikväll så nu ska jag sätta mig och sola fejjan.
Tjingeling så länge gott folk.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela