ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Otålig

Publicerad 2010-07-28 11:15:23 i Allmänt,

Vet inte vad det är som hänt med mig men just nu känner jag mig så himla otålig när det gäller vikten, men samtidigt är jag så trött hela tiden så jag orkar liksom inte motionera så mycket som jag borde och som ni alla vet är ju att man oftast stoppar något sött i munnen när man är trött (iallafall jag gör det). Känns lite som jag tappat inspiriationen och det får inte hända för jag SKA SKA SKA klara detta. Har sagt att det är nu eller aldrig och att jag ska ner till min drömvikt. Vet att det tar tid och att jag måste ha tålamod och kämpa. Sen gör det ju inte det bättre av att det denna veckan bara blev en viktnedgång på -0,2 kg.
Nä nya bättre tag....ska bara hitta styrkan att kämpa igen.
Vill ju så gärna vara smal!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela