ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Vad ska man göra??

Publicerad 2010-07-14 10:18:03 i Allmänt,

Ush och fy...har börjat på mini-piller och gillar inte dom alls. Känner mig ofta nerstämd och är superrädd att gå upp i vikt och få dålig hy igen. Men eftersom vi är överrens om att no more kids så är det ju bara till att knapra på. Spiral är inget jag faktiskt är intresserad av och p-stav vet jag inte så mycket om och när jag sökte på google om det så det första jag lyckades läsa var om en tjej som fått en massa cystor av den...känns ju kanon det där.
Nä det skulle allt funnits fler alternativ för killarna.


Så vad händer för Persson-tjejerna idag då?
Jo det är kanonväder så det blir till att åka och bada igen. Najs att få svalka av sig och Tyra älskar att bada. Första dagen var hon lite rädd för att komma under vatten men nu är hon riktigt duktig på det och kastar sig och hoppar från stegen:)
Så ja det är nog allt vi ska göra idag, bara njuta av det fina vädret.

Kommentarer

Postat av: CiliaH

Publicerad 2010-07-14 12:44:20

Kondom, pessar, sterilisering.... De två första funkade inte här så nu väntar vi bara på tid för det tredje alternativet så jag slipper pillerna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela