ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Jag lever fortfarande

Publicerad 2010-06-04 10:11:31 i Allmänt,

..men det känns knappt så emellanåt. Jag är så trött så jag nästan ser dubbelt. Mina älskade tjejer byter av varandra hela tiden så jag har inte sovit många timmar de senaste dygnen.
Tyra har haft hög feber i 2 dagar och varit allmänt gnällig och mammig och Tilea vill inte vara någonstanns förrutom i mammas famn och nanna på mig vilket inte är okej enligt bvc för det ökar risken för psd eftersom barnet andas i samma takt med föräldern och vi vuxna kan ta så lite som 20 andetag i minuten vilket är alldeles för lite för såna små. Kände mig helt uppgiven i natt, Daniel fick natta Tyra i vår säng eftersom hon verkligen inte ville sova själv och jag satte mig och kollade tv för att Tilea skulle somna. När klockan var 1.30 var här äntligen tyst och endast jag var vaken. Smög in i sovrummet och la Tilea i sin vagga och kröp under täcket och skulle just slå ihop tittorna när Tyra vaknar och gallskriker och väcker Tilea....kan säga att jag grät nog lika mycket och berättade för Daniel att i vissa länder används det som en sorts tortyr att inte få sova alls.  
Men men nu är det fredag och bara det blir man ju glad av:) solen skiner vilket betyder en dag i trädgården, Daniel har efter idag semester i 3 veckor:-)...imorgon om det är fint väder ska vi åka till Bakken med M, M & S vilket ska bli supertrevligt och bara av att titta på mina underbara flickor blir jag ju lycklig.


Nä nog gnällt...sova får jag göra när dom bli tonåringar:-)

Älskar vara mamma till flickorna T & T <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela