ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

What to do??

Publicerad 2010-06-23 11:39:55 i Allmänt,

Idag fick vi gå upp med tuppen, eller ja riktigt så dramatiskt var det kanske inte men tidigt blev det för att vara familjen Persson. Daniel är i Tyskland i sitt ölparadis Bordershop och vi tjejer skulle till bvc med "lilla" Tilea.
Lilltjejen växer på och har numera en kopia av mammas dubbelhaka:) hon utvecklas som hon ska och är helt perfekt. Att ha två så fina tjejer gör verkligen mig superlycklig.

Och nu medans busfröna vilar så har jag slängt ihop min Hermankaka som ska provsmakas så fort den är klar i ugnen, sen är jag faktiskt så patetisk att jag sitter och kollar på Våra bästa år... vilket skit egentligen och ändå sitter man och glor på det.
Vad som annars ska hända idag har jag inte en aning om eftersom vädret inte verkar vara på min sida. Så fort jag bestämmer att jag och barnen ska åka till Fredriksdal och kolla på djuren óch busa lite så sätter vädergudarna stopp för mina planer.
Så kanske blir det bara pyssel och mys här hemma eller så poppar det upp en idé i mitt huvud. Det återstår och se.
Nä gott folk nu kallar Herman att han är färdig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela