ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

I´m alive

Publicerad 2010-05-27 19:47:44 i Allmänt,

men lever just nu i min egen lilla bubbla och försöker komma in i livet som 2-barnsmamma.
Allt går bra och barnen är helt underbart snälla men dom byter av varandra så mammsen får väldigt lite sömn och vandrar mest runt som en zoombie och ser ganska sliten ut. Men inte missförstå mig nu det är UNDERBART att ha två så fina underbara tjejer och livet är perfekt. Tyra är verkligen supergullig mot Tilea:) Och Tilea är en helt fantastisk liten tjej!



gyjmmdrkm  ä ghjgbhunnbnbn  gnm (ett litet inlägg från Tyra som sitter hos mamma och tycker att det är lajbans att knappa på datorn)

Så imorgon är det då dax med en heldag för mig och tjejerna. Det är premiär för oss att vara ensamma och det blir verkligen en heldag för Daniel ska iväg med jobbet direkt när han slutar så vi kommer inte träffa honom alls imorgon:(
Men jag har redan planerat så långt som att vi måste en sväng till Maxi för att handla något gott till kvällen och sen ska vi ut och promenera en sväng så Tyra får testa sin nya cykel.

Ja vi får väl se om jag hinner slänga in en uppdatering imorgon om hur det går.
Nu ska stora lillan nattas och den lilla lillan ska väckas för att få sig ett kvällsmål.
Ha en trevlig torsdag gott folk.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-28 19:00:24

Hoppas dagen har gått bra nu när du har varit själv med tjejerna för första gången :)

Jag fasar för den dagen för detta är helt kaos.. Hugo vill ammas minst 1 gång i timmen.. Snacka om att jag känner mig låst. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela