ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Livet på landet

Publicerad 2010-05-23 18:12:02 i Allmänt,

Åkte från vår håla till föräldrarnas håla för att äta en lyxbrunch vid 11-tiden i förmiddags och efter ett besök på lekplatsen, besök hos gamlemormor, fika, rabarberplock och grillning så är vi fortfarande kvar:) Ibland är det bara så skönt att komma hemifrån en hel dag och bara glömma alla måsten. Tyra trivs som fisken i vattnet när hon får busa med sin älskade mormor och kusin Liam:)
Tilea har varit vaken en hel del idag men just nu ligger sessan utslagen med båda armarna sträckta upp över huvudet så då passar morsan på att få en liten stund för sig själv.
Älskar mina 2 tjejer så himla mycket och känner att livet som 2-barnsmamma kommer bli kanon<3

Planer för veckan är att imorgon besöka bvc och kolla om lillfis gått upp något i vikt och om gulsoten går åt rätt håll.
På tisdag ska hela familjen besöka en förskola för att se om det är något bra ställe för vår älskling
Sen får vi se vad onsdag och torsdag bjuder på för på fredag börjar pappsen jobba igen så då är det dax för mig att testa en heldag själv med tjejerna. Ska bli spännande och se hur det går:)

Nä innan jag slutar trada för idag vill jag passa på att gratulera familjen Båge till deras lille stora kille som äntligen bestämde sig för nu var det dax att komma:)

Bäää från mig så länge

Kommentarer

Postat av: MAMMA

Publicerad 2010-05-28 15:43:35

HÅLA VAD SÄGER DU :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela