ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Jag erkänner..

Publicerad 2010-11-05 16:34:18 i Allmänt,

...jag e grymt beroende av att läsa bloggar. Jag följer hur många som helst varje dag, och jag bara ÄÄÄÄÄlskar att sitta och läsa om andras liv, tränings och viktbloggar, matbloggar, modebloggar...you name it. Så när vi går upp tidigt, när barnen vilar och på kvällarna så sitter jag ofta och surfar mellan mina olika favvisbloggar. Okej nu e ju det inte allt jag gör på min barnfria tid (för då hade det nog blivit skilsmässa direkt;))

Så vad har då denna fredag haft att erbjuda?
Jo en dagisfri Tyra...med FEBER. Dahhh när hon väl är ledig så ligger hon mest och vilar för hon e helt slut av febern. Tur man har Playhouse Disney så hon har att titta på:)
Tilea har varit på ok humör trotts vår vakna natt. Var får ongen all energi ifrån??
Så ikväll ska vi bara ha en mysig hemmakväll med god mat och litta Idol:)
Mamma kommer på besök så vi får trevligt sällskap också:)

Sådär då återgår denna Perssonmorsan till Tyra och Tileamys:)
Trevlig helg gott folk...kanske dyker det upp ett inlägg eller två.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-11-05 22:49:35

Då får du se till o följa min :D /SOfia

Postat av: kusin vitamin

Publicerad 2010-11-12 16:25:57

Men du e väldigt dålig på att skriva dom :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela