ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Nr 1

Publicerad 2010-11-27 13:23:11 i Allmänt,

Dag 2...min första kärlek

Första riktigt stora kärleken träffade jag när jag var 14 år.
Hans namn var Björn och han var ett halvår äldre än mig. Han var från Landskrona och jag tyckte att han var sååååå wow. Att han efter några månader skulle krossa mitt hjärta trodde jag aldrig när jag flög runt på mina rosa moln och var så grymt lycklig över att jag träffat någon som honom.
Nu 14 år senare så känns allt det där så himla löjligt och jag kan inte mer än skratta.
Han är fortfarande vän till mig och dyker upp som gubben i lådan när man minst anar det:)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-12-15 09:33:08

Här står det still. jag som är inne och kollar varje dag :)Hoppas allt är bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela