ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Nyfiken i en strut

Publicerad 2010-11-04 16:29:58 i Allmänt,

Helt allvar vilka är alla dessa människor som läser min blogg?? Så många besökare varje dag och vet knappt hälften som läser, men men det e ju bara kul att ni vill besöka oss Perssons.

Så Tyra är ju självklart hämtad från dagis och idag fick jag glada besked:) dom sa att jag hinner knappt ens stänga dörren innan hon är på strålande humör. Hon är glad typ hela dagen, sover bara 1½ timme efter maten och har helt allmänt anpassat sig bra till att vara en liten dagistjej:) känns kanon i mammahjärtat

Just nu vilar Tilea en stund igen (hehe hon vaken också bara att jag passar på att skriva när hon nannar)
och Tyra sitter och leker med en gammal räknemaskin som jag hittade för 20:- på en loppis

Att man kan ha så kul med att trycka på knapparna och trycka ut papper...sötegöte:)

Själv ska jag återgå till matlagningen.

Till huvudrätt:
Hemmagjord broccolisoppa med nybakade bullar

Och efterrätt:
Pannkakor med jordgubbssylt och vaniljvisp

Så när Daniel kommer hem ska vi smaska på det och sen drar jag iväg och tränar.
Känner mig som en riktig liten hemmafru idag:) Får ju se till att mysa till det nu när höstmörkret kommer.

Tyra vill bara skriva en liten hälsning till er sen slutar vi blogga för idag
,.ghghmjvbbbm oäihynybgdresqrfv

Det e svårttolkat men jag skulle ju definitivt gissa på att det betyder ha en bra torsdagskväll allihop;)




Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-11-04 20:31:50

Jag läser!!! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-06 22:31:43

jag läser ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela