ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Lite smått och gott

Publicerad 2010-11-17 14:54:37 i Allmänt,

Ännu en härlig dag:)
Har sovit gott inatt igen och vaknade av Tileas jollrande när klockan var 5,50, detta passade alldels utmärkt eftersom jag ställt klockan på 5,45 men den hade inte ringt. Ialla fall så var det till att gå upp, ge Tilea en välling och sen dra till gymmet för ett härligt spinningpass. Detta är verkligen det perfekta sättet att starta dagen på:)
Lyckan fortsatte när jag kom hem ochTyra sprang och ropade lyckligt "gaaaagis" "gaaagis" när vi närmade oss dagis. In och av med kläderna i samma fart som igår. Återigen fick jag kasta mig efter henne och sno en puss och kram innan hon pep iväg för att leka. Så JA jag tror hon e en riktig liten dagistjej nu.

Under tiden Tyra har fått busa av sig så har jag och Tilea hunnit med att vila, mysa, varit på Maxi. ätit plus att jag hunnit med att läsa en sväng. Sen  var det då dax för att promenera bort för att gå på mitt första "utvecklingssamtal".
Vi pratade om hur jag upplevt inskolningen och om hur Tyra utvecklats sen hon började där. Det var himla kul att höra att dom upplevde det ungefär likadant som vi gör. Hon snackar för fullt och börjar bli en riktig liten trygg tjej igen.
Jag fick även en dokumentation som dom gjort under en hel dag på henne. Det var superkul att läsa och titta på bilder och se vad hon hittar på när hon är där.
Jag har ofta tänkt att jag skulle vilja vara en fluga på väggen och se hur hon har det när inte jag e med:)

Sen Tilea min lilla loppa hon har börjat förflytta sig bakåt. Aldrig hittar man henne på det stället där jag lagt henne:) Nu när hon börjat med mjölkfritt så verkar hon mycket nöjdare och sover faktiskt bättre.
Problemet nu är bara att jag ger henne Althéra som är en mjölkfri ersättning och som kostar skjortan om man inte har recept på den. Jag har fått en burk av N och Tilea äter det med god aptit. Jag försöker ge henne annat men nope det vill hon helst inte ha. Problemet är nu bara vad gör jag när denna burken är slut??
Jag har försökt få tag på bvc men har inte blivit uppringd än. Får se vad dom säger där.


Ush nu kurrar min mage:/
Min nya diet går faktiskt riktigt bra än så länge. Håller dock tummarna på att det inte blir jobbigare än så här och att jag får bra resultat på vågen.
På kvällsmenyn idag står helstekt kyckling med sallad och god feeeeet sås:)





Kommentarer

Postat av: Carolina

Publicerad 2010-11-22 10:41:29

Söt bild familj. :-) Jättesöt.



Kram p.s Jag är från familjeliv.SweetCarro1980

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela