ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Ge mig råd:)

Publicerad 2010-11-03 10:19:44 i Allmänt,

Daniel jobbar, Tyra är på dagis igen och Tilea
 ligger och sover---->=tystnad här hemma.
Just passar det mig ganska bra för jag har en sprängande huvudvärk. Förmodligen är det tack vare inflamationen i munnen...dahhh gå över nu nån gång då.
Men förrutom detta lilla bekymmer så är jag faktiskt på riktigt bra humör idag också:)
Sen i söndags kväll då jag och Daniel bestämde oss för att verkligen kämpa för vårt förhållande så har det verkligen kännts kanon. Vi har pratat mer med varandra, vi planerar att göra fler saker tillsammans exempelvis på söndag så är planen att vi ska träna ett Boxpass tillsammans medans barnen är hos farmor och farfar.
Sen planerar vi mer hur vi ska hinna träna så mycket som vi vill och ändå ha tid för barnen, varandra och allt annat, vi har investerat i proteinpulver och Daniel fick 2 burkar HMB-kapslar av barnen i fars dag present (kanske inte det mest spännande men han blev glad)....bara såna här småsaker gör att vi kommer varandra närmare igen och då känns ju allt bättre, man blir på bättre humör och då är vi trevligare mot varandra och har kul ihop igen. Som ni ser så är det en ganska enkel cirkel som löser saker och ting till det bättre. Ni får hålla tummarna att vi kan hålla oss i denna positiva cirkel och bli ett ViPerssons igen.
Kanske kan ni komma med goda råd om hur ni får era förhållande att fungera. 

Nu till något helt annat.
Så igår var ju jag då och tränade. Det blev ett 75 minuters spinningspass och jag trodde att dom skulle få skrapa upp mig från golvet och lyfta ut mig i bilen...men icke:) jag klarade hela passet och men helt slut efteråt. Aldrig har jag kört så hårt innan och jag var helt genomsvett. Kan ju säga att det känns i kroppen idag;) Tilea har aldrig varit så tung och huset varit så stort som idag haha. Men men lite smärta får jag väl ta för då känns det att man gjort något bra.

Nu ska jag ta min ömma kropp och gå hela den låååånga biten till köket och ta mig ett mellanmål.
Skriver mer när jag får tid...ni vet ju var jag finns;)
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-11-04 07:38:28

Bästa rådet jag kan ge är nog att prata. och att ha olika intressen men även gemensamma.

Det sägs ju att småbarnsåren är krävande på förhållandet och det är ju väldigt många som separerar pga det.



Så vi får kämpa på Sofie! På med raffsettet och in i bingen ;) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela