ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Bra dag

Publicerad 2010-10-04 22:32:06 i Allmänt,

Idag blev det ju bara en mysig hemma dag. Barnen har varti supergoa och bara sådär mysiga som mina ongar kan vara.
På eftermiddagen fick jag ett ryck och möblerade om barnens rum. Tyra och Tilea har nu blivit sambos och mamma och pappa har ett eget sovrum. Ja nu kan jag sitta och vara kaxig, värre lär det väl bli när jag kryper under täcket och min lilla loppa inte är ½ meter ifrån mig, slutar kanske med att jag sover i saccosäcken i barnens rum hehe.
Nä jag tror att jag är redo för detta och jag håller tummar och tår att det ska få Tilea att sova bättre.
För en pigg mamma=bättre mamma




Sen måste jag berätta att jag hade sån himla tur och hittade en sida som hade 70% rea på ett av mina favoritmärken bland barnkläder. Sista dagen med rea idag och nästan allt var slut. Men jag hade tur och precis dom 2 plagg som jag dreglat över i sommras fanns kvar och i mina barns storlek så vips var dom beställde till en billig peng. Nu ser vi bara fram emot att dom dimper ner i brevlådan:)

Nu ska jag gå och titta till mina loppor och sen förbereda ersättning, flaska och termos inför natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela