ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Så kan man också må en tisdagskväll

Publicerad 2010-10-05 23:10:45 i Allmänt,

Sitter här och tycker lite synd om mig själv. Känner mig lite nere och just nu lite ensam.
Känns inget kul att fylla år imorgon längre. Saker och ting blir kanske inte som planerat och just nu känner jag mig så besviken på mig själv för att jag inte lyckades gå ner 15 kg som jag hade satsat på.
Fattar inte varför jag har så dålig karaktär och inte kan hålla mig borta från onyttigheter och liksom bara äta nyttigt och så många propoints som jag borde. J*kla Sofie säger jag bara.
Känner mig misslyckad även fast jag har gått ner mycket så är det inte tillräckligt.
Jag klarade inte mitt senaste delmål heller och är rädd att jag inte ska klara min målvikt tills jul.
Fan jag vill inte vara en tjockis längre, vill bli av med allt fett på kloppen och bara bli slimmad och fin. Tänk att kunna klä sig hur man vill och att kläderna bara sitter så snyggt på en.

            (Åhh vad jag önskar att detta var mina siffror, då hade jag bara haft 3 hekto kvar att gå ner.)

Vilket muntert inlägg va...nä ska ta mitt täcke och lägga mig på soffan och kolla på min nya dansfilm som jag köpte idag. Hoppas att den är bra och kan få mig på bättre humör. ÄLSKAR dansfilmer!!!
Så nu tar jag mitt glada humör och tackar för mig. Nästa gång jag skriver är jag ett år äldre.

Se hela bilden

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-06 00:15:58

DU har kämpat på bra ändå, & kommit en bra bit på vägen, DU är ju hur snygg som helst vännen.

Alla har vi något efter graviditeter, tänk på att Tilea är snart bara 5 månader. Det tar ca 5 år för kroppen att återhämta sej från 1 graviditet. DU är snygg som du är Kramar

Postat av: Emma

Publicerad 2010-10-06 07:06:25

Håller med ovanstående. Du är jätteduktig Sofie!

Om det tar lite längre tid än vad du hade planerat, vad gör det??

Huvudsake är ju att du vet ditt mål och du är faktiskt påväg dit!



Nää sofie, ta det lugnt! You rock! =)

Kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-10-08 11:32:25

Kämpa på, ge ej upp!



Vi kankse kan börja dansa finsk tango?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela