ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Så var det dax igen

Publicerad 2010-10-04 14:16:37 i Allmänt,

Igår var det då dax att ta foto på simmet. Tilea njöt i fulla drag och visade sin bästa sida för pappsen.
Hon gillar verkligen att simma och jollrade för fulla muggar.





Hon hann även med att leka lite med fötterna medans morsan tvingade henne att ligga på rygg:)


Sen när vi kom hem från simmet så pysslade vi här hemma och gjorde alla tråkigta måsten som ingen annan gör.
Därefter blev det en tur till Vallåkra. En visit till gammelmormor och hjälpte henne att möblera om. Medans jag och mamma flyttade möbler satt Daniel och lekte med Tilea och plötsligt kallade han på mig att jag måste skynda mig.
Tilea satt helt själv....mammas lilla hjärta börjar bli stor. Varför har man aldrig kameran vid såna tillfällen???
Men ialla fall där satt hon upp en bra stund min duktiga tjej. Så fort jag lyckas ta kort på det så ska jag dela med mig här i bloggen:)

Sen blev det middag hos mamma och Uffe. God och nyttig mat slank ner och sen hamnade man som en dösäck i soffan. Barnen började bli trötta och mannen var förkyld (ni vet vad man säger om en man som är förkyld) så vi packade oss hemåt.
Nattade barn och sen blev det tända ljus och en kopp te i soffan. En bra film som jag satt och nickade till och sen var vår helg slut.


Så var det då måndag och vi tar bara en hemmamysdag och laddar batterierna inför veckans händelser.
 
*Imorgon blir det ÖF och träffa E & L
 
 *På onsdag kommer Cecilia och Matilda, Emma, Anton och lilla Hugo och på kvällen blir det födelsedagsmiddag 
 med min familj, mamma, Uffe och svärföräldrarna
 
 *På torsdag blir det förhoppningsvis träff med Ninna, Saga och Gry 
 
 *På fredag ska vi på sång och sen får vi väl ta upp vår fredagstradition med bakfredag
 
 *Lördagen blir det restaurangbesök tillsammans med maken
 
 *Söndag dax för sim igen

Som ni ser så har vi massor att göra och har därför förtjänat en hemmadag och bara slöa och gå runt i mjukiskläder hela dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela