ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Dag 1 på denna veckan

Publicerad 2011-04-11 10:31:47 i Allmänt,

Alltså jag kan verkligen inte fatta att det är så många inne på min blogg varje dag. Inte är det många som ger sig till känna men ni hamnar ändå i statistiken bara så ni vet:)
Allvar, det känns ju jättekul att folk faktiskt vill kolla i min blogg även fast jag inte skriver så ofta och inte de mest festliga inlägg.

Så var det då dax för måndag igen och helgen har försvunnit i ett nafs. I fredags blev det Öf med barnen och sen fix här hemma. På kvällen blev det laserdome med Daniels jobb och sen gick vi ut och åt. Det blev en supertrevlig kväll som resulterade i en massa blåmärke på kroppen:) Allvar hur klumpig får man vara som springer in i väggen ett antal gånger. Jag var ju som en huvudlös höna som bara irrade runt hehe. Men första rundan blev jag rankad 6/16 och andra gången 9/16 så helt kass kan ju inte denna hönan varit ändå.
Sen i lördags så blev det vila i massor för jag är så grymt trött numera och sen blev det grillat i Vallåkra. En mysig lugn dag helt enkelt. Och igår tränade jag och Daniel tillsammans och jag fick ett grymt bra resultat på springbandet. Sen fixade vi i trädgården inför visningen som är på söndag.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-barslov-helsingborgs-kommun-nypongatan-11-1580933

Så håll tummarna gott folk att detta går snabbt och lätt och att det är några som kan flytta in snabbt så att vi kan få komma in i vårt nya hus.
Har suttit och kollat runt efter inspiration till barnens nya rum och har hitta ett par som jag gillar massor.
Kommer bli tufft att flytta från detta huset, men det kommer verkligen bli kul att få börja om på nytt och fixa och dona. Ska även bli skönt att slippa visa saker. Få en nystart och bara njuta av min älskade familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela