ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Pyssel för hela slanten

Publicerad 2011-04-20 16:16:50 i Allmänt,

Idag blev det ny design på bloggen för nu börjar vårkänslorna pyra runt rejält i kroppen. Helt klar är jag inte men småsnuttorna tar sin lilla tid och då vill jag inte sitta vid datorn. Nä man får passa på när Tyra är på dagis och Tilea vilar förmiddag.
Idag har det stått påskpyssel på schemat. Jag gick en promenad innan jag skulle hämtade Tyra och då passade jag på att plocka lite björkris. Sen har jag och Tyra gjort kycklingar och små ägg som nu hänger fint i riset.
Imorgon ska jag handla hem fjädrar och kanske något annat fint att hänga upp.
Har även funderat på vad jag ska ge för något litet till barnen i påskägget, känner inte att jag vill ge godis eller leksak utan något annat kul. Till Tyra har jag funderat på en sån här http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=495640
men till Tilea har jag ingen aning. Någon som har några förslag?





Idag ska jag på ett barnklädesparty och det är nog ett av mina favoritmärke på barnkläder så det ska verkligen bli kul. Så vi får se om det blir något/några kuliga plagg som hamnar på beställningslistan;)

Kommentarer

Postat av: CiliaH

Publicerad 2011-04-20 22:14:00

Här har blivit fint inne!



Mysigt att ses en stund idag. Går för långt mellan gångerna.



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela