ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

...

Publicerad 2011-08-29 10:00:12 i Allmänt,

Idag är jag inte mammaledig längre utan idag är min första lediga jobbedag på 3 år:)
Snacka om skönt att börja veckan med att vara ledig hihi, men det betyder ju också att jag jobbar i helgen.
Liite nervigt att veta att imorgon är det den stora dagen som jag fasat för. Fast nu känns det inte riktigt så farligt längre, träffade min nya chef förra veckan och han var supertrevlig så det underlättar, sen hämtade jag ut nya kläder och fixade nytt kort mm. Så med andra ord, jag har gjort allt jag kan för att vara redo för att börja jobba.

Men nog om det och nu till något lite roligare. Ikväll börjar jag min fotokurs:) Fick ju det i mors dag present och nu är det som sagt dax. Detta har jag längtat massor efter och förväntningarna är stora. Batterier är på laddning, stativet är packat och minneskortet tömt....här ska fotas:)

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2011-09-07 15:16:03

Sv: Ja den serien är verkligen helt underbart bra!

Den börjar i USA idag, så man får antingen ladda ner den eller streama det från internet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela