ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Härligt att bara finnas:)

Publicerad 2011-02-07 10:03:25 i Allmänt,

Så var det måndag igen och vi beger oss in i en ny vecka med nya aktiviteter och utmaningar:)
Ikväll hinner jag tyvärr inte träna då jag ska på pysselkväll direkt när Daniel kommer hem från jobb.
Det är kyrkan som håller i det och det ska bli riktigt kul att komma ut och träffa lite nytt folk.
Morgonpromenaden blev inte heller av då Tilea tyckte att det var bättre att gå och nanna tidig förmiddag så nä det får kanske bli till att kasta på en träningsdvd och shake that ass:)
Dagarna går ju så om man inte vill göra entre på stranden i sommar som barbapappa så blir det väl till att ligga i.

Vet ni sen jag slutade käka minipiller så mår jag så sjukt bra:)
Allting har bara ändrats i mitt huvud. Jag är mycket gladare, positivare och har ett helt annat tålamod. Jag och Daniel funkar kanon tillsammans igen och det känns verkligen som att det här kommer vi fixa.
Önskar att jag vetat att man kunde må så här utan de där j*kla pillerna för då hade jag slutat för läääänge sedan.
Så kombinerat med motion så går jag jämt runt på rosa små moln numera. Det är så himla skönt att må såhär:-D

Hoppas alla börjar veckan med att må lika bra som denna Perssonen;)
Nä dax att skaka rumpa:)
Puss så länge *smack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela