ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Ihhh

Publicerad 2011-02-24 14:26:18 i Allmänt,

ÅH vad glad jag är, har nu beställt en cykel/jogging/barnvagn som kommer i mitten på mars:)
Gissa om jag längtar massor.
Fick igår efter att jag bloggat en länk från en kompis på FB om ett erbjudande på en cykelvagn och det nappade jag på och beställde. Så nu ongar mina ska det cyklas, joggas och promeneras och förhoppningsvis så hjälper det mammsen att bli av med kärlekshandtagen:)
Cykelvagn Zorro 3-in-1
http://www.lifequalityproducts.se/cykelvagnar/cykelvagn-zorro-3-in-1.html

Visst e den snygg vår nya fina röda vagn. Så ja nu vill jag att det ska bli mars och fint väder så att jag kan ge mig ut i naturen med mina små älsklingar.

Vet ni inatt fick jag ju nästan sova gott...Tilea vaknade bara en gång och då funkade det att bara ge nappen.
Tyra har dock varit lite orolig men efter en välling och lite mammakramar så somnade hon om och jag likaså.
Så nu känner jag ju mig nästan pigg:)
Och då var jag ändå uppe med tuppen och var på gymmet 6,30 och tränande.
Börjar faktiskt känna på min kropp att den börjar bli starkare. Dock omges den ju av ett antal kilo fett som vadderar. Bara önskar att det ville börja försvinna så att min drömkropp sakta men säkert kan komma fram.
Men jag kämpar på för skam den som ger sig.

Nä nu sjunger disken för mig så nu ska jag ge mig i kast med den och sen är det väl snart dax för kiddsen att slå upp ögonlocken.
Trevlig torsdag gott folk.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-24 20:37:17

Haha du tog nog den sista röda!!! Jag skulle beställa en röd idag så fick jag upp att det bara fanns i gult kvar :-D jag vill inte ha gult!

Jag får leta vidare, kanske kommer det in nya RÖDA! :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela