ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

*Tipp topp tipp topp...

Publicerad 2011-02-27 10:32:42 i Allmänt,

...Musses klubbhus in tha house:) Mamma lejon och Tyra lejon sitter och myser och kollar på Playhouse Disney.
Lilla Tilea lejon ligger och snussar kudden och vilar upp sig för att busa för fullt med pappsen när han kommer hem från gymmet. Om ni undrar varför jag skriver lejon så är det numera det vi är här hemma enligt Tyra. Vi leker lejon titt som tätt och ryter och har oss:)

Åhh vill ni veta en sak...jag har träningsvärk från helvetet och jag ÄLSKAR det...kämpar som ett as med min kost och träning så nog f-a-n ska tjockisfläsket lämna mig snart. Känner att kroppen börjar bli starkare och mitt humör är mycket bättre. Sådär löjligt äckligt lycklig igen. Tror jag hade en neråt-dipp för ett tag sen för att det var dax för that time of the month. Känns ju sjukt att helt plötlisgt få mens igen efter att inte haft det på nästan 19 månader. Men men det tar jag hellre och slipper äckelpillerna och mår så här oförskämt bra än att knapra mini-piller och känna att det hade varit bättre för allt och alla om jag var död var och varannan dag.
Nä länge leve kopparspiral säger jag.

Nä nu börjar det bli dax att svira om till träningskläder för att sen bege mig till gymmet när maken kommer hem.
Ska bli fin för min älskade make<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela