ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Så var vi då där igen:)

Publicerad 2011-01-28 13:52:01 i Allmänt,

Fredag:) Ja ni vet ju vad jag tycker om fredagar;)
Vi började just denna fredagen med att packa ihop oss och promenera till Öf. Det var  kanontrevligt och både Tyra och Tilea gillade att få busa. På vägen hem slocknade båda i vagnen och dom sover fortfarande. Så då borde jag egentligen ta mig samman och sätta igång och plocka lite här hemma, men zoombie som jag känner mig med ont i magen så hamnade jag en stund framför datorn.

Så vad händer i helgen gott folk?
För min del så ska jag vara fotomodell imorgon. Nope inga krav på att man ska vara vacker utan det räcker att man fastnar på bilden;)
Vilket fall som helst så ska det bli riktigt roligt. Lite fjärilar kittlar dock i magen då jag inte är vidare glad för att vara på den sidan av linsen och för att jag inte känner tjejen som ska ta bilderna. Men ibland kan även jag vara modig:)
Sen på kvällen blir jag gräsänka då Daniel ska ut och träffa en gammal kompis. Vi får se om vi håller oss hemma och bara myser eller om vi blir bortbjudna någonstans;)

Nä nu mina medmänniskor så får jag nog slita min lilla rumpa från soffan och ta tag i alla måsten här hemma som tyvärr inte försvinner av sig själva. Ingen som känner att ni har lite tid över och vill komma och vika lite tvätt åt moi??

Kommentarer

Postat av: kusin vitamin

Publicerad 2011-01-29 16:49:50

Du e välkommen hit om du känner dig ensam:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela