ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Äntligen

Publicerad 2011-07-13 11:54:40 i Allmänt,

Så har vi äntligen fått telefoni och bredband levererat till huset så nu kan jag båda tjata i telefon och börja blogga igen.
Att blogga från en Iphone är inge hit kan jag säga, började ett par gånger med ett inlägg men publicerade inget för det tog sån tid...bättre med tangenter att trycka på.
Ja eftersom det är evigheter sen jag bloggade så tänker jag inte sitta och skriva om allt som hänt sen sist utan jag sammanfattar det lite fint med att vi har kommit i ordning i huset, trivs som fisken i vattnet, har haft en underbar semester med Daniel och har redan hittat goa vänner i grannarna snett över.

Min tanke var att bjussa på lite bilder från vårt nya hus men då vår nya fina kamera visade en mindre trevlig sida så fick vi lämna in honom på servis. Min gamla goding ligger nu på laddning så min tanke är att jag ska fota så fort den är färdigladdad och sen slänga in ett inlägg fyllt med bilder.

Ville mest berätta för världen att jag är tillbaka som bloggare så fortsätt besöka min blogg och det uppsakkats alltid med ett litet avtryck i kommentarsfältet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela