ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Jag lever

Publicerad 2011-05-05 13:04:13 i Allmänt,

men det är verkligen fullt upp nu. Den tredje juni flyttar vi till nya huset så vi har massor att göra. Eftersom vi hade turen att få vinst på vårt hus så har vi valt att sälja så mycket möbler som vi kan och köpa nytt.
Så det är mycket tid som läggs på att fotografera möbler och lägga ut på blocket.
Ja och som ni alla vet så kan det ju ta lite tid att få saker och ting sålda så därför valde vi att börja redan nu för att inte stå med allt för mycket kvar den dagen det är dax att packa ihop oss. Dock trodde vi inte att det skulle gå såhär snabbt att få sålt möblerna. Antingen har vi satt helt rätt priser eller så är det alldeles för billigt för min mail och mobil bombas just nu av folk som vill fynda.
På lördags hämtas våra fina soffor så efter det får väl sitta på golvet. Om en timma hämtas vitrinskåpet som jag la ner hela min själv i förra året och om några dagar hämtas vår bäddsoffa. Hallå vi kommer ju inte ha någonting kvar, helt öde i vårt lilla hus. Hehe kul att ha kalas här för Tilea nästa vecka:)
Men man får väl offra nått för att få det bra i slutet.

Nä åter till att tömma vitrinskåpet innan jag ska hämta prinsessan på dagis, inte många veckor kvar som hon ska gå här:( Ush det känns jättejobbigt att hon ska behöva lämna dagis men jag hoppas det blir bra i slutändan.
Fick veta igår att vi fått platser till barnen i Bjuv så till hösten blir det inskolning för båda två.
Dom hamnar på samma dagis men på olika avdelningar. Tror och hoppas att det kommer bli kanon trotts allt.
Vink vink ;)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-06 07:28:12

Ska bli så kul Sofie :)

Vilket dagis fick dom plats på? Kramen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela