ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Åhh vad det är härligt med fredag

Publicerad 2011-05-06 08:23:04 i Allmänt,

Så var det då äntligen fredag igen. Åhh denna härliga veckodag:)
Solen skiner, Tyra är ledig från dagis och allt känns bara så kanon idag!!
Vågen bjöd på samma trevliga överraskning som den gjort de senaste dagarna, ja ni hör denna dagen är liksom bara så najsig.
Det blir ett besök på kyrkis idag och sen återgår vi till sortera och planera inför flytten. Kommer bli mycket tjattande om den nu kan jag lova. Men hey det är ju liksom det stora i vårt liv just nu. Inte varje dag man köper ett nytt hus...i och för sig inte så länge sen vi gjorde det sist men nu känns det superduper kanonis.
Ett lyxhus i mina ögon:)
Försökte fixa lite bilder så ni kunde få en smygiskoll på vårt blivande hem men nä datorn och jag tyckte inte alls samma så ni får allt vänta tills inflyttning så jag kan gå lös med kameran där;)

Igår var jag and the familia på soffjakt...åhhh så många underbara soffor det finns. Jag hittade rena drömmen...en grå soffa med diamanthörn och divan. Presic vad vi behövde tyckte jag men njaaa Daniel tyckte väl sådär...dahh.
Hittade en som vi eventuellt kan tänka oss båda två så det får bli till att åka och provsitta den lite till på lördag. Då väljer vi dock att mormor kommer hem till oss och passar TyraMyra också får Tilea följa med oss. Tyra var verkligen inte jobbig att ha med men lilla fröken vill ju också provsitta sofforna och med hennes korta ben så slutade det med att fötterna hamnade i sofforna....iiiinte helt poppis av personalen tror jag.
Och hon blev ju ledsen när hon inte fick göra precis som mamma och pappa. Nä hon får nog roligast att busa med älskade mormor och får ha henne helt för sig själv eftersom lillasyster är med oss.
Sen är jag även på jakt efter en snygg byrå eller nått som jag kan ha Unos bur på. Lilla älsklingen ska ju givetvis stå i vardagsrummet/köket så att han är med oss hela tiden. Okej ni som inte har koll på det..Uno är min eftertjatade/efterlängtade undulat:)
Och då kommer jag på att jag har ju glömt berätta...i slutet av maj blir vi ännu en i familjen...Uno ska få en pojkvän hihi.
Har pratat med uppfödaren och då har dom en liten kille leveransklar. Någon som har namnförslag?
Jag sa Bruno men Daniel tycker att jag är totaltorris. Vaaad liksom, inget fel på Bruno väl?? Kanske inte namnet jag hade valt till min son men hello det är ju en pippibirdie.

Här har ni Uno<3
Uno´s favvoställe att sitta på


Åhh nu kurrar magen. Lite frulle hade inte suttit fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela