ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Jo jag lever faktiskt

Publicerad 2011-11-24 10:39:36 i Allmänt,

Hoho här kommer en uppdatering:)
Ni undrar kanske hur det går med min viktnedgång och tror att jag håller mig ifrån bloggen för att det inte går något vidare.
Men nope, den går helt okej faktiskt. Idag är det 6 veckor sen jag skrev in mig på viktväktarna och jag har gått ner exakt 6 kilo :-D dock inte med deras metod. Dahh oavsett vad jag säger så kan jag inte leva efter att räkna points, det funkar bara inte helt enkelt. Nä så det skrotade jag ganska snabbt, men det är skönt att ha en dokumenterad startvikt. Nu är det "bara"
14,3 kilo kvar tills min målvikt. Och nu har jag bestämt mig för att det är dax att komma igånge med löpningen så då kan jag ju hoppas att det hjälper till och drar bort några kilo.
Kan säga att pressen av att ha skrivit ut i bloggen hur mycket jag ska klara gå ner i vikt är en bra press på mig själv, känns liksom pinsamt att inte klara det när man lämnat ut sig sådär. Så det är bara att kämpa på. Som tur är så har jag fina människor runt omkring mig som stöttar och pushar.
Säger tack till er som finns där för mig<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela