ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Härliga måndag

Publicerad 2011-10-10 10:42:54 i Allmänt,

Åhh härliga lediga måndag:)
Idag ska jag och barnen pysa till Väla och titta lite i nya affärer och fika:) med andra ord bara en härlig fortsättning på denna kanonisdag;)

Vet ni, nu har jag anmält mig till Tjejmilen 2012...så det gäller att börja i tid nu och träna så att jag kansk springa på en bra tid. Mitt önskemål är att klara det på ca 45 minuter.
Ska även springa Springtime i maj och då satsar jag på att klara milen på 1 timme.
Känns som 2 bra mål att klara innan jag fyller the big 30;)

Och om ni väntar på en uppdatering när det gäller vikten så står den stilla...dahh förkylning slog på så någon träning har det inte blivit av...nä på onsdag tar jag tjockiskroppen och rullar till viktväktarna...så snart snart hoppas jag på att kunna uppdatera med en härlig liten viktnedgång;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela