ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Helt allvar morsan

Publicerad 2011-10-10 14:30:28 i Allmänt,

Tyra bad mig att hjälpa henne att bre smör på hennes kex innan, jag bad henne att försöka själv men svaret blev "jag kaaaan inte"...eftersom det oftast låter "jag kan fälv" så sa jag till henne
-klart mamma hjälper dig, men prova själv först. Tyra , man klarar allt här i livet bara man kämpar lite.
Precis efter jag sagt det så tänkte jag för mig själv...vilken bluff man är, varför lever man inte som man lär??
Nä får nog tänka efter hur jag är egentligen och börja tänka på att bli en bra förebild för mina prinsessor, för shit vad Tyra är med här nu och utvecklas och Tilea hänger efter i raketfart:)

Tyra stod precis här brevid och visade hur man säger äpple, päron och röd på teckenspråk...min stora tjej<3


Ps. Sen måste jag bara berätta en rolig sak som hände igår:)

Jag satt i soffan och Daniel var inne och duschade. Tyra sprang in till pappa, drog bort draperiet och sa helt förvånad
-Paaaaappa du HAR inte dina trosor på dig!!

Hahaha höll på att dö av skratt när jag hörde henne...sötunge!!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-10-13 21:27:09

Sofie!!!!!!!!!!! Du är ingen bluff Sofie.. Tyvärr så har du bara tappat tron om dig själv på vissa saker :(

Men den ska du få tillbaka för HÄR ska de hände grejjer!!! Kram på DIG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela