ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

I´m not dying:)

Publicerad 2011-09-14 19:51:11 i Allmänt,

Imorse 9.10 var det dax för det fruktade läkarbesöket, 55 minuter senare var det konstaterat att jag är inte döende;)
tydligen har jag ett litet medfött hjärtfel (något litet hål någonstanns??) men det är ganska så vanligt så jag var inte unik.
Det är inget som ska påverka mig alls så inte är det det som gör mig så trött.
Om 5 år ska jag på ett nytt besök för att kontrollera så att hålet inte har blivit större.
Så nu kan jag pusta ut och våga röra på mig igen. Jag var verkligen skiträdd!!

Efter läkarbesöket hämtade jag prinssesorna på dagis och åkte hem och fikade frukost på nybakade bullar. Det var underbart gott men jag hade hela tiden vikten i tankarna och åt inte som jag brukar göra:)
Därefter stack vi till Familia för att handla en pyjamas till Tyra. Imorgon ska Tyras dagis ha pyjamasparty så alla barnen ska ha pyjamas när dom kommer. Mysigt va:)
Eftersom stora tjejen somnat i bilen fick hon ligga i vagnen medans lillasyrran stolt promenerade runt själv. Hon valde vilken pyjamas storasyster skulle ha och bar själv runt på påsen.

 

Vi passade även på att handla present till kusin Elias som fyller 1 år i helgen och sen passade jag på att köpa varsin julklapp till tjejerna också då det var 25% på alla leksaker denna veckan. Lika bra att vara ute i god tid och kan man dessutom spara en liten slant genom att köpa dom nu och lägga undan så varför inte;)

Efter några timmar runt i affärerna så var vi hemma igen. Tilea som inte sovit mer än en liten stund då hon var på dagis slocknade gott i soffan medans jag lagade middag. Detta har ALDRIG hänt innan så lilltjejen måste verkligen ha varit trött<3




Under kvällens gång har jag även hunnit med en sväng bort till gymmet pch cyklat på motionscykeln så nu ska jag hålla kväll och bara kolla runt bland alla bloggar som jag följer.

Trevlig kväll gott folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela