ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Jag SKA...

Publicerad 2011-09-11 20:04:55 i Allmänt,

Som jag skrev igår så tänkte jag ju skriva här i bloggen om att försöka lyckas gå ner till min målvikt. Tiden är ca 6 månader och önskad viktminskning är 19 kilo. Detta kommer bli en kamp och jag har egentligen svårt att se att jag skulle klara det. Meeen jag kan ju inte ha den inställningen om jag ska kunna lyckas utan det får bli att omprogramera tankarna och tänka att jag SKA lyckas!!  Exakt hur jag ska gå till väga för att nå mitt mål vet jag inte men det får jag ta på vägen.
Motionen ska ökas enormt och onyttigheterna ska intas på helgerna och med måtta annars vet jag faktiskt inte.
Jag har tänkt väga mig 1 gång i veckan och sen uppdatera med bilder lite då och då. Ja vi får se helt enkelt men jag vill verkligen ner i vikt så det är värt att lämna ut sig såhär:)

Kommentarer

Postat av: fatima (Isayah's & Eliyah's mamma)

Publicerad 2011-09-12 13:12:33

Du är så duktig :) inte lätt att ta detta steg. Du kommer klara det, bra mål med 6 mån :) Kommer bli skojj att få följa..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela