ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Lillördag

Publicerad 2012-08-15 06:45:47 i

Det är väl alltid kul att bli väckt klockan 4.30? Eller?? Nää!!
Tyra vaknade då och ville bara att mamma skulle hämta henne och vad gör man inte för sina små älsklingar;) problemet var ju bara sen att JAG kunde inte somna om så efter att snurrat i 20 minuter så gick jag upp och drog till gymmet istället.

*30 minuter intervaller på löpbandet
*ett benpass
*10 minuter på motionscykeln
*stretching
Så såg min träning ut idag. Nu kokas det ägg till frukost och jag hoppar in i duschen.

2 arbetspass kvar sen 2 dagars ledighet och sen ett litet söndagspass sen börjar skolan:-D yeeay längtar!!!!!
Väskan packad, litteratur beställd..bara en kalender som det ska investeras i sen e jag klar och redo för det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela