ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

En bra dag

Publicerad 2012-12-03 23:49:51 i

Efter att ha rannsakat mig själv i morse så har jag tänkt en gång extra innan jag tänkt snäsa eller skälla. Så tack vara att denna surkärringen var på bra humör så har familjen varit på bra humör. Snacka om att hitta käppen i hjulet;)
När jag hämtade mina sessor på dagis så passade vi på att göra snöbollar och ha krig...lite fusk med tanke på att dom hade full mundering på sig och jag bara en vanlig jacka. Sen gjorde vi varm mjölk med honung, varm choklad och glögg (här i Perssonhuset finns något för alla smaker;) )
Kokade därefter soppa på ett spik och sen njöt jag av ett spinningpass.
Familjemys och sen pluggtid och där har ni en snabb summering av måndagen i v.49 2012

Nu ska jag bege mig till drömvärlden och hoppas på en hel natts sömn.

Imorgon står plugg, pulkaåkning, familjemys (mycket fokus på det nu <3) och jobb på listan

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-04 11:38:05

Härligt att läsa <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela